Sunday, February 28

Status: Sibuk Menyibuk Tersibuk

Ada orang hantar email tanya kenapa blog ini tak boleh bukak.

Ooo... Blog ini telah diprivasikan buat sementara waktu.

Saya sangat sibuk menyibuk dan tersibuk.

Ini saya sudah re-open market. Dasar ekonomi terbuka. Eh, bukan laa. Dasar blog tak ada kunci. Boleh masuk suka hati mulai hari ini.

**********************************************************************************

Saya sibuk dengan semua ini:

Ecomal (14/03/10)
Baru siap separuh aje! 'Role' itu benda yang sama dengan 'Contribution' laa.


IB (27/03/10)
Baru kumpul maklumat. Saya pun confused kenapa saya pilih Jepun & Indon. Bila nak start masuk data?


Ent (Tak tau bila due)
Projek 'embek' ni belum mula lagi. Kata mau pergi beramah-mesra dengan 'embek' tapi belum berkesempatan. Apa laa! Bila nak mula?


BC (Pun tak tau bila due)
- Report / Proposal / Q / Data
- Meeting (wedding planner)
- Resume
- Interview

No comments: