Tuesday, January 5

Kepala saya di'bola'kan

Saya tak suka bila orang pijak-pijak kepala saya. Jangan pergunakan tulang empat kerat saya hanya untuk kepentingan sendiri. Saya tak suka.

Semakin hari saya semakin mengenali orang di sekeliling saya. Kita buat baik dengan orang, tak semestinya orang akan baik dengan kita jugak. Bukan balasan yang saya harapkan. Cukup sekadar tidak mem'bola'kan kepala saya.

Saya juga punya kepala otak yang boleh berfikir dengan waras. Saya tau kamu pergunakan saya. Silap besar jika kamu bola-bolakan saya.
.
Orang zaman sekarang memang pentingkan diri sendiri.
.
Urgghhh... Kenapa saya selalu jumpa mahluk yang macam ini?
.
Suwei betul!

3 comments:

Maria Hadiey said...

sapa plak ni kak?ade2 je tau....

Ahmad Nawawi Yaakob said...

slmt tahun baru, 2010.. dah berpunya dan dipunyai he he.. tak sabar nak tunggu hari2 mendatang, tp bila ek?

Rina said...

maria,
saje je lepas geram. hahaha...

ustaz,
slmt thn baru utk ustaz gak. tak sabar nak tggu ape tu? hehehe...