Thursday, May 6

Lupakan

Paper terakhir sem ni telah saya hadapi pagi tadi. Lega? Tak. Saya rasa sebaliknya.
.
Hancur semua paper saya. Padah lebih banyak menangis dari study.

Saya nak lupakan apa yang dah berlaku sem ni. Saya tak nak ingat perkara-perkara pahit yang terjadi pada saya sem ni. Sangat perit.

Saya ingin jadikan sem ini adalah satu-satunya sem di mana air mata saya semurah jualan lelong. Macam cheap sale sepanjang musim. Tak akan ada lagi air mata mega sale untuk sem depan. Tak akan!

Saya kena sedar yang manusia akan berubah. Saya kena terima hakikat apabila orang yang saya kenal berubah menjadi orang yang saya tak kenali lagi.

Saya tak nak orang pijak kepala saya lagi sem depan. Saya kena tegas. Tak akan ada lagi yang boleh ambil kesempatan pada saya. Hasil kerja saya bukan untuk orang lain.
.
.
.
.
p/s - Thanks for the all comments of the last entries. Your advices are very appreciated. TQ

No comments: