Monday, November 1

Minggu Terakhir Bergelar CIK: Part 6

Rasa sangat GERAM lalu menCANTAS RAMBUT kasi pendek yang betul-betul pendek!

Rasa sangat MARAH yang betul-betul punya MARAH! Orang kata "marahkan nyamuk, kelambu dibakar" tapi ini kes lain.

"MARAHKAN KEPALA, RAMBUT DICANTAS"
.
Lepas cantas rambut, saya rasa sangat lega dan kepala sangat ringan seperti segala masalah pergi bersama rambut tu.

TAPI... bila pandang cermin, saya sedih tengok rambut saya sudah terlalu pendek. Rambut sudah kasi kerat pendek tapi masalah saya tetap dalam kuantiti yang sama. Tidaklah pulak masalah itu menjadi pendek seperti rambut saya.

3 comments:

Ahmad Nawawi Yaakob said...

sayangnya...

Unknown said...

souvenier utk kompang n yasin je ke?? utk saya x dek dlm list ke?? hehehe (nk special sket)

Rina said...

ustaz,
apa nk buat? rambut luruh mcm daun kering gamaknya. terpaksa laa...

diana,
utk tamu souvenir dlm 'wedding checklist' laa. kompang & yassin group tu ltk kat 'others checklist' sbb takut lupa nk bg nnt. brg nyer same jer. hahaha... tak nk sponsor ke? :)